light me up

Vaknar klockan elva på lite havlt fel sida. Har haft konstiga drömmar och många negativa tankar i huvudet. Men så tittar jag ut, går fram till termometen, 10plus och då är de inte ens i solen vi pratar om. Sätter på musik och humöret svänger åt rätt håll. Har nu ätit en god frukost  på ballkongen, öppnat en ny vecko revyn till det och nu ett blogg inlägg. Det är lite små sjukt hur vädret kan påverka en så jädrans mycket.
I dag ska jag ta på mig min nya jacka och åka in till Gärdet för att gå på Sko utförsäljning. Sedan får vi se vad som faller mig och min dag in.

Godmorgon stockholm!

dag
Det är så ljust på balkongen att min cam inte ens kan ta en bild. (kan bero lite på att kamera inte är så jättebra...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0