The Hardest Part - The best part

Varför vill man ha det man inte kan få? Att alltid välja det svåra när man kan få det lätta. Visst ska man behöva kämpa lite men när de lätta är så mycket bättre än det svåra så borde ju valet bli enkelt. 

Varför vill man ha han som inte kan kyssas och som allt bara kommer bli knas med. Istället för att vilja vara med han som har helt underbara läppar och vet precis hur han ska använda dom och som är en grymt bra människa, kanske lite för bra till och med.

Jag önskar att jag bara kunde läsa människors tankar, se in i framtiden och veta precis hur och vad jag borde/ska göra. Jag är så förvirrad att jag skulle kunna tappa bort mig här i min egna säng.
 

Jag har noll tålamod och kan aldrig hålla fingrarna istyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0