Lady shine

aa
Jag är så sjukt uttråkad just nu. Har jobbat hela helgen så egentligen orkar jag inte göra något överhuvud taget. Behöver verklige bara slappa. Men hatar att känna mig som en slappomupp. Skulle bara vilja prata i telefon med en vän, då mår jag bra. Jag måste fan ringa bea och terra henne lite med alla mina underbara(?) tankar och idéer. Bea ger den bästa responsen på allt, asså verkligen allt!

Okej, måndag i morgon. Jag vill och önskar att vissa saker ska hända och de är ganska troliga saker men de kanske tar tid innan det händer. Och sånt orkar jag inte med. Det ska hända nu, nu, nu. Fuck tålamod.
ETT, jag vill vara träffa the diva och prata vett för att försäkra mig om att han inte gör något sjukt dumt som kommer beröra mig. Kanske inte bara därför jag vill träffa honom dock men men..
TVÅ, jag vill träna mycket i början av denna vecka och sedan bara leva livet i slutet då jag är ledig från jobb.
TRE, jag vill INTE att mina 2 närmsta ska åka till sina landställen över påsk/helgen eftersom jag är helt ensam hemma då.
FYRA, jag vill inviga min nya vårjacka från topshop. Hör du de väderguden!?
FEM, jag vill få en fint/bra/skönt ja bara ett sms som gör mig glad från han som formulerar sig lite udda.
SEX, Sen vore en förändring nice. Då blir man pigg och glad. kanske förändra något utseendemässigt

När veckan har gått ska jag skriva om alla(inga?) punkter som har inträffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0