lite små sliten skulle man kunna säga

Jag tror aldrig jag har varit så här trött som jag är just nu. Går inte ens att beskriva med ord. Jag tror de beror på att jag har gått upp 6.00 varje morgon denna vecka och sedan utgång i går, "efterfest" hos mig och 3 timmar sömn i natt. Men vad gör man inte, nu är mogglas på väg hit och ska pimpla lite vin. Så är man väl back on track. eller?......

Gårdagen var mycket trevlig. Först pimpla vin med Mogglas(ny vana?). Medans mogglas vinglade/kröp hem så åkte jag på middag på vapiano med Marran med kille och han som uttrycker sig lite speciellt(men sött). Sedan vidare till ett häng-ställe vid slussen där dom hade helt grymma drinkar. Jag tror nästan att jag vågar säga bättra än fridays. Rasberry fudge var som en hel godispåse. Kommer definitvit gå dit igen. Sedan gick vi vidare till GK där jag bara vill punktera att de är 23....... ja, och sen tror jag att vi stannar här. Bra kväll helt enkelt.

måste all musik bubbla upp känslorna långt där inne, känslorna som man vill gömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0