...wouldn't fill the hole

t
Jag är så trött att det verkligen värker i ögonen när jag försöker hålla dom öppna.(de är de jag försöker visa på bilden). Blev inte många timmar sömn i natt. Gråt, skratt och kärlek i massor. Nu vet jag vem jag ska gifta mig med om jag någon gång gifter mig. Du ÄR mr perfect.

Det känns jobbigt att jag inte riktigt kan släppa att jag kallade en person lösaktig. Trodde ju aldrig de skule bli en sån grej. Nu känner jag mig lite dum och lite elak. Hade aldrgi tänk på de så, va ju bara en kul grej. Men när man inte känner varann borde man nog tänka efter lite mer innan man öpnnar munnen. Fy alkohol och konstiga ord som flyger ut ur munnen.

Jag känner för att shoppa, åka utomlands och träna. Sånt som man mår bra av!
Och träffa vännerna.

Nu - promis with my B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0