me, my self and i

Jag har gjort upp lite mål till mig själv. Jag tror det kan vara bra faktistk. Till exempel ska jag under hela maj månad(de borde vara längre men jag tror inte ens jag klarar mer än 1 vecka..) konsentrera mig på mig själv. Jag ska inte lägga ner någon tid på människor som inte själva ger mig något. Sedan två konkretra mål är att jag ska läsa ut min bok och träna 2ggr i veckan.

Melissa horn. Hur underbar är inte hon? det vet ja iofs inte. Men har sedan igår lyssnat sönder hennes låtar. Okej inte riktigt sönder, för dom är fortfarande jävligt bra. Youtube har lite för dåligt utbud av henne bara. Jävligt synd nu när man inte vågar ladda ner längre.

Det är lörsdag men känns som söndag. Jag ska i alf bara vara hemma och götta mig i dag. Som om de vore söndag. lite trött, lite sliten. Lite solsting efter hela förmiddagen i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0