söta drinkar och fet mat

Då vart de utgång denna helg också.. Nu måste jag fan träna 3 gånger denna vecka så jag får bort den här partymagen. Söta drinkar och fet mat funkar inte så här nära sommarern och stranden. Men fy fan va kul jag har haft. Det är såå värt det. Man lever bara en gång. Säger vi.

I går hamande vi på ett mega rock ställe, pga A's vänner. Nej vi passade inte in någonstans där. Marran va sur som ett bi tills jag sa att de ända vi kan göra nu är att dricka. Så de gjorde vi. Och fy fan va kul vi fick. Fast vi va lite onda och gjorde lite fula saker men de får man väl på rock klubbar, får man inte?
Klockan 5 mötte Mr perfect mig på stationen och vi sov tillsammans för andra natten i rad.

I dag har jag skickat ett förlåt sms, såklart. Det hör väl till lite sådär dagen efter en hård kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0