"-a cute irish gay who sings all the time"

kwfl

Hur fina!!?


Jag är ingen film människa. Säg en välkänd film. Jag har inte sett den. Säg film maraton. Det är inte jag som jublar.
Men nu har jag fått ett sådant jävla film sug. Jag har nog aldrig haft ett film sug tidigare. jo... nu ljög jag. Sex and the city såklart.. och mamma mia också för den delen. Ok, de finns några som kan få mig sugen.
Nu är jag i alla fall såå sugen på att se filmen P.S I love you(igen). Filmsuget har suttit i sen i söndags då jag såg på internet att ica här nere hyrde ut den. Men nej, när jag väl kommer ner så är den putt väck. Inte uthyrd eller så bara putt väck.. väldigt kul. Det är ändå inte ofta jag får film sug lixom.

Men i dag är jag ledig så därför har jag tid(och ork) på mig att promenera upp till Baggen och se om video affären där har den. Och så borde jag även gå förbi banken på vägen.. 2 flugor i en smäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0